Er du blevet nysgerrig?

Ny elev

Osted Friskole har siden 1917 været et centralt skole- og uddannelsestilbud til forældre, som ønsker, at deres børns skolegang skal have et stærkt dannelsesmæssigt fundament. Det er vigtigt for skolen, at forældrene orienteres grundigt herom samt om skolens pædagogiske tilbud og forventninger til hinanden. Når man er kommet så langt i overvejelserne, at man er klar til at melde sine børn ind på skolen, er der en fast procedure. Afhængigt af børnenes alder, er der forskellige indgange:

Læs mere under:

Orienterende møde for nye forældre her

Optagelsesprocedure 1.-9. klasse her

Optagelsesprocedure børnehaveklassen her

Tilmelding her

Ledige pladser

Der kan være ledige pladser i enkelte klasser. Kontakt venligst skolens kontor for at høre nærmere på kontor@ofe.dk eller tlf. 4642 2323.

MOTORVEJ ELLER MARGUERITRUTE

Der er fokus på nye undervisningsformer, der tager afsæt i elevernes forskellighed, samtidig med at lysten til læring udvikles. Motorvejen betyder: hurtigt frem til målet. Margueritruten betyder, at vi vil i mål, men gerne vil have delmål og detaljer med.